Voor de internationale tak van de business faculteit van de Hogeschool Arnhem Nijmegen hebben wij de nieuwe visuele identiteit en bijbehorende responsive website ontworpen en ontwikkeld.
Het nieuwe beeldmerk sluit goed aan op de huidige huisstijl van de HAN. De driehoek en lettertypes uit deze huisstijl hebben wij hergebruikt. Hierdoor is een unieke visuele identiteit ontstaan die op zichzelf staat. De huisstijl is gedocumenteerd in een op maat gemaakt huisstijl handboek.
Bekijk het huisstijl handboekVisual storytelling is een krachtige manier voor het vormen van engagement bij uw doelgroep. In het geval van de Arnhem Business School zijn er 4 internationale studenten met verschillende achtergronden en culturen gevolgd in hun dagelijks leven op de HAN. Bekijk hier de video’s van de studenten.
Bekijk de videosMet behulp van de Google Maps API is er een visuele weergave van het groeiende wereldwijde netwerk van de Arnhem Business School ontwikkeld.
Op de volledige te beheren interactieve wereldkaart worden partner universiteiten, stagebedrijven en alumini getoond. Hierdoor wordt het internationale karakter van de opleiding verder ondersteund.
Bekijk het netwerkOmdat een bewegend beeld meer zegt dan 1000 woorden.
Door goede call-to-actions worden bezoekers gestuurd naar conversie.
Een groeiend netwerk via visuele weergave met de Google Maps API
Bekijk de websiteOp basis van wederzijds vertrouwen en gedeelde ambitie, hebben we met onze nieuwe visuele identiteit de Arnhem Business School écht op de internationale kaart gezet.
Niek van Hees - Brand Manager HAN
Kerkhofsweg 1
7451 BG Holten
info@allyourmedia.nl
026 20 22 144
Bent u overtuigd van onze aanpak en klaar voor de start van uw project? Maak dan nu een afspraak met ons of neem contact op voor meer informatie.