Handwerk, authentiek, ambacht, eigen en niet zomaar na te maken. Enkele aspecten waar wij rekening mee moesten houden voor de realisatie van een nieuwe identiteit voor Pure Internet Marketing. Het eindresultaat is een pure lust voor het oog geworden. Al zeggen we het zelf.
Het eindresultaat is uniek geworden. Het logo, ontstaan op papier, is een mix van modern en vintage. Door een lijn onder het logo te plaatsen wordt het logo een stukje opgelift en ontstaat er diepte.
De frontpage bestaat uit verschillende secties, ieder onderdeel een laat ander stukje van Pure zien. Elk onderdeel en iedere sectie hebben we de aandacht gegeven die nodig was. Bekijk en laat je inspireren.
Je huisstijl is je visitekaartje. En in dit geval moest dit uniek zijn, een goede indruk achterlaten en een wow gehalte hebben. Hiervoor hebben we een niet alledaags papiertje gekozen. Het dikke papier leent zich uitstekend om de gele huisstijlkleur op de zijkant terug te laten komen.
Verschillende illustraties hebben we gewoon gemaakt met pen en papier. ‘Pure’ handwerk. Daar gingen we voor.
Geen suf lettertype, ook hier is alles wat je ziet handwerk. Een moderne uitwerking van vintage.
Onze specialiteit natuurlijk. Moeten we hier nog iets over uitleggen, nee toch? Bekijk de website gewoon op je telefoon, tablet of op je computer. Have fun!
Bekijk de websiteDoor de creativiteit, de betrokkenheid en de perfecte uitwerking staat het nieuwe uithangbord van Pure als een huis.
Ralph Wolbrink - Pure Internet Marketing
Kerkhofsweg 1
7451 BG Holten
info@allyourmedia.nl
026 20 22 144
Bent u overtuigd van onze aanpak en klaar voor de start van uw project? Maak dan nu een afspraak met ons of neem contact op voor meer informatie.